sobota 14. srpna 2010

Pátek třináctého...

Včera bylo 13. srpna a byl pátek...Byl to smolný den...nebo snad šťastný? Pro mne neznamenal nejspíš nic...Snad jen to, že jsem nemohla být na počítači,nebo´d byla bouřka a furt vypadávaly pojistky. Jsem ale ráda, že tento den je o prázdninách...Když je pátek třináctého během školního roku, tak většinou chytnu nějakou špatnou známku.
Ale jak říkám, takovýto den je pro někoho šťastný. Např.moje teta se před 3 roky vdávala a také bylo 13 a kevšemu pátek. A žádnou smůlu to nepřineslo...ba naopak :)
Sama nemůžu posoudit, zda je to pravda či ne. Ale někteří lidé jsou z toho tak vynervovaní, že jim vše připadá jako smůla. Já sama nevím, jestli na to věřím, ale jisté je, že něco mezi nebem a zemí existuje...otázkou zůstává co. Každopádně jsem na pátku třináctého jedno 1 plus našla...Když se mi ten den něco stane, tak to mám na co svádět :)
A co vy? Jaký máte na tento den názor?

2 komentáře:

  1. Já mám 13.Prosince svátek a někdy to je i pátek a mě přináší štěstí tak co.........

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj jsem tvůj pravidelný čtenář :-)

    OdpovědětVymazat