čtvrtek 12. srpna 2010

Zdravím ^^

Ahoj...Jmenuji se Vera a je mi 14 let. Nic víc se nejpíš o mne nedozvíte, neboď má druhá přezdívka je "slečna neznámá". Můj blog na serveru blog.cz zná opravdu spoustu lidí...je to jeden ze známých blogů s vysokou návštěvností. Já se ale rozhodla mít tento, kde budu v utajení...aby ke mne ostatní vzhlíželi jako k osobě jim rovné a né aby mne téměř žádali o autogram :D
A co na tomto blogu bude? Budou to především mé úvahy a zamyšlení a také deníček. Sem tam nějaké fotografie...tento blog bude zcela autorský :)
Budu moc ráda, když se stanete mými pravidelnými čtenáři (viz. první panel v pravém menu). Na dotazy ráda odpovím v kecálku (také v pravém mjenu). v pravém menu budou bývat i ankety, které budu cca. po měsících měnit. Vlevo naleznete vyhledávač, můj profil a poslední komentáře.
V zápatí pak 3 typy návštěvnosti.
Doufám, že se vám tady bude líbit a budete se sem rádi vracet.

Žádné komentáře:

Okomentovat